Sunday, December 5, 2010

anggun...cm artis la!

actually title kat atas tak de kena mengena apa yang aku nak type ni..haha
aku baru dapat anak buah..comey sgt2!sayang gile aku kat die!!
da plan nk beli macam2 tok MAHIRAH NUR AMNI..
encik pakwe aku cakap umo die baru bape ari yang..saba la dulu..hehe
excited lebih sebab aku tak de adik..n aku ade sorang abang je..
MAHIRAH sayang...makshu sayang sangat kat mahirah tau..
nanti Mahirah da leh baca jangan nangis ape yg makshu tulis ni..hehe
aku lak yang sedih..haha..aku memang senang sangat kuar air mate..senang nangis..
bile encik pakwe tinggi sore sket..mula la tounching..hehe

well...td aku tgk cite NGANGKUNG..tgk ngan sape lagi ngan encik pakwe tercinta la...
best la gak cite ni..kelakar..from 5star,,i give 3star..ok la kn?
then g karok with my cousin..raudhah,mira n syafiq...
aku rase paling sedap nyanyi encik pakwe aku..aku puji bukan sbb die bf aku..
tp memang suara die sedap...hehe..kalo dengar die ngaji lg sedap
n paling tak sedap nyanyi aku la kot..hahaha
sebab batok!alasan!haha

aku seronok dapat spend time ngan dorang..sayang la korang..picture next entry..
xsyok kalo post without picture..!!

No comments: