Wednesday, July 27, 2011

Rumah Sewa Sri Iskandar

Aku teringat time kt rumah sewa ngan pae and mira..kadang-kadang datang mood nak berjoget. pae amik laptop and mira bukak lagu hindustan..ktorg pun joget-joget la..ada gak la ike join,tp goyang-goyang tangan je..dia segan kot.hehe..azi tengok je..mira joget cam professional,pae hebat gak.aku keras je..suka wat tarian eksotik.mira and pae tukang gelak tengok tarian eksotik aku.

Rumah sewa pertama

ahli: 7 orang

bilik:3 blik (sempit,dlm sempit2 kami gembira)

sebab pindah: kena halau,eh tak la..sebab ramai sangat. Aku,Pae,Mira mengambil keputusan untuk keluar dan kami dapat rumah baru depan rumah sewa lama

Rumah sewa kedua

ahli: 5org (time ni aku kenal azi and ike from my mr.lobaloba aku, dak class dia)

bilik:3 bilik (selesa sikit)

peristiwa: ike telah mematahkan paip
azi telah mengambil lesung batu,ampaian baju,cawan, (sebab dia ingat ktorg yang punya) untuk rumah sewa baru.

sebab pindah: kena halau..ye yang rumah kedua memang kena halau sebab tuan rumah cakap dia nak pindah. tapi dia tak pindah pun.tipu!!!

Rumah sewa ketiga

ahli: Aku,Mira,Pae,Azi anf Ike

bilik: 3bilik gak

peristiwa: kucing suka berak kat uma ktorg(busuk)
kucing beranak dalam almari aku(cian tengok kucing tu and comel-comel anak die)
toilet yang tak best
gaduh ngan tuan rumah sebab dia tak nak repair elektrik..dia suruh ktorg yang repair and suh ktorg tanggung kos.(hello tuan rumah patut ko yang baya,jahat la ko)
Bilik Pae banjir.Ike buat.hehe
Malam-malam pindah rumah sewa baru
Malam-malam kemas barang dalam gelap(nak pindah rumah sewa baru)
bilik air banjir(paip tersumbat)
bilik air banjir tuan repair,lampu rosak tuan rumah repair( tuan rumah kedekut)
ktorg amik langsir tuan rumah sebab rumah baru langsir jarang
sebab pindah: gaduh ngan tuan rumah,sebab elektrik tu la

Rumah sewa keempat

ahli: Aku,Mira,Pae,Azi and Ike
Bilik: 3org

peristiwa: ada orang bakar sampah depan rumah ktorg
mr.lobaloba aku buat surprise time birthday aku,tq sayang
rumah tak de tv(sedih,pae cakap kita semua kena dekan,so no tv guys..dan kami semua dapat result semua nak ke dekan,alhamdulillah)

sebab pindah: aku,pae, mira da abis study kt uitm.and sekarang ktorg practical..moga-moga kita berjaya wat thesis yang gempak!!!!
ike and azi abis study kt KPM..dan mereka sekarang tengah bz keje

5 comments:

Anonymous said...

wah kakakka....apakahhh!!!!ingatan ko sangt kuat ecah..aku support sesgt...

Anonymous said...

wah kakakka....apakahhh!!!!ingatan ko sangt kuat ecah..aku support sesgt.

aishah aziz said...

hahaha..aku byk mkn pisang tu yg ingatan kuat..hahah

the rat race of the week.. said...

haha....bnyk kali gile ko pindah weh!

aishah aziz said...

ye r weh..ko da tau sebab dia kn?dugaan weh