Thursday, August 18, 2011

1st time basuh berak budak

errkk..geli kan tajuk aku?haha.benda jadi 3tahun lepas kalau tak silap aku la, time tu aku g tengok movie ngan bf aku,cousin aku + gf die,and adik-adik bf aku seramai 3 orang (wawa,tasha,gegirl)..semua kecik-kecik lagi time tu.

tengah syok-syok tengok movie.tiba-tiba ktorang bau sesuatu yang seram.bukan la bau kemenyan tok bomoh tapi bau taik.eeeeeeee

bf aku :sape berak ni?
wawa:bukan wawa
tasha:bukan tasha
gegirl:gegirl yaak (gegirl time tu kat 3tahun)

bf aku: honey basuhkan berak gegirl
aku:hah?honey tak penah basuh berak budak yang..
bf aku:tak pe..nanti sayang kena basuh berak anak kita gak..belajar k sayang?
aku:eemmm tak reti la yang
bf aku:basuh la yang..sian gegirl
aku:ok.... ;(
bf aku:dalam beg ni ade pampers

aku bawak gegirl g toilet and basuh..tu la 1st time aku basuh berak budak..lom 2nd time lg..hehe
sekarang gegirl da 6tahun, kalau tanya gegirl mesti dia tak ingat..tapi kalau tanya bf aku.confirm dia ingat..hohoho

semalam aku jadi babysitter,jaga anak-anak cousin aku.
sorang umur 4tahun (tina),sorang umur 2tahun(ujai) lebih..
tina batuk-batuk n muntah,1st time gak aku basuh muntah budak.hehe


ni la gegirl time umo setahun kot

No comments: